Thursday, December 26, 2013

PENGINAPAN di TOKYO JEPUN.

Assalamualaikum semua,


Once sampai di airport, train Line yang perlu kami naik adalah keikyu Line...Beli tiket 400 yen dan terus sampai ke stesen shinagawa..



 Iman naik tren terus minum di dakapan mama nya.

Setibanya di Station shinagawa, cuba cari keluar ke Shinagawa prince, the bole la nampak dari tepi jalan.. Hotel shinagawa nie besar dari luar,, suppose to be mcm ok kot.  hehe

Seperti sedia maklum, penginapan kita kena lah survey based on kesesuaian keluarga dan keselesaan. So kami ambil lah hotel seperti yang bersesuaian dengan budget kami yang di cadangkan oleh traveller seperti di dalam web- web lain.

 Iman dengan babyyoyo Zen nya,,sejuk mcm nie tdo  pon sedap.


So Hotel nie basically ader ban yak tower la. Kami memilih dengan budget kami untuk duduk N tower. First time sampan area shinagawa ini amatlah bersih dan cantik.



Shinagawa Prince Hotel
Rating: 3.0 stars
4-10-30 Takanawa Minato-ku
Tokyo, JP
108-8611
Bilik kami duduk x la besar sangat, memang sesuai untuk kami bertiga.  Bilik hotel di sini, boleh dipastikan kelengkapan hotel amatlah lengkap dan cukup bagi pengunjung macam kami ini. Walaupun hotel ini 3 star, tapi kelengkapan nya x setanding hotel di malaysia la..



Iman terus lentok tdo kepenatan..
 Keadaan bilik kami.

 Bilik air yang cukup kelengkapan mandi dan basahan. Body wash, shampoo, lotion..Bath tub
 Kelengkapan yang lengkap
 Tandas yang canggih

Dan extra perfume untuk bilik.. bende nie nampak simple, tapi di malaysia x der.. Akan tetapi di jepun menyediakan ini.. 

The quality of life.  Bagi saya, Jepun ini akan menyediakan sesuatu untuk keselesaan pengguna, kesenangan dan pastikan peralatan yang disediakan tue mudah diguna dan berkesusaian. Banyak lagi bende kat sini yang tiada di malaysia walaupon ianya simple di mata kita, akan tetapi memudahkan dan melancarkan kehidupan seharian kita.

Sekian, bersambung 

No comments: